Beste forum,
Graag jullie advies in deze.
Ik ben aangesloten bij het vervanebeheer in den haag en heb geregeld contact via het email met de accountmanager. Voor betalingen heb ik eveneens contact. Ik zorg ervoor dat ik elke maad keurig mijn bijdrage lever. 3 jaren geleden ben ik verhuisd van Nederland naar Suriname en mijn huis in NL heb ik dus verhuurd onder toezicht van een beheerder, ook in Den haag.
Eergisteren, op 9 april 2018 ben ik erachter gekomen er bankkosten inzake een beslaglegging in rekening zijn gebracht op mijn rekening. Ik heb de bank gebeld en zij gaven aan dat ik dus een betalingsachterstand heb en na herhaaldelijk post te hebben verstuurd geen gehoor is dat bedrag opgelopen naar 2240,90 euro.
Zowel Vervane als de deurwaarder geven aan dat ze post hebben opgestuurd, ik heb helaas niets ontvangen. Mijn huisbeheerder in NL geeft ook aan niet t ehebben ontvangen, omdat ze regelmatig mijn post doorsturen naar Suriname ben ik geneigd om dit wel te geloven. Wat ik erg moeilijk vind is het feit dat de accountmanager met wie ik geregeld contact heb, mij niet had gemaild dat er een rechtzaak tegen me liep.
Nu ik heb erop wijs, onttrekken ze zich van alle verantwoordelijkheid. Als ik op de hoogte was vanaf het begin had het bedrag dus niet hoeven op te lopen. Ik voel me erg verongelijkt en afgescheept. Kunnen jullie mij adviseren?