Hoi Matthijs,
Ik vind ook dat je een beetje kort door de bocht gaat met je een na laatste bericht :). Natuurlijk probeert een beheerder in eerste instantie zoveel mogelijk per mail te versturen, dit scheelt tijd en kosten. En ik weet bijna wel zeker dat het meestal andersom is, een beheerder/administrateur voedt vaak het bestuur een beetje op, die er vaak problemen mee hebben alles toch uit handen te geven. Maakt niet uit, het afstemmen tussen VVE en beheerder kost altijd tijd.
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat als leden de stukken op aanvraag op papier willen, ipv via de mail, dat een probleem op levert. Heeft het bestuur bijvoorbeeld vooraf aangegeven dat men altijd alle stukken op papier wil hebben? Of is dit niet besproken.
‘Ik blijf het nogal verbijsterend vinden dat een sector waarin zó veel geld omgaat grosso modo wordt overgelaten aan grotendeels goedbedoelende amateurs/vrijwilligers.’
Hier ben ik het mee eens. Met name als je ziet dat het onderhoud van echt grote gebouwen en flats, soms dus gecoördineerd wordt door deze ‘vrijwilligers’.