Verplichting getekende beheerovereenkomst VvE

  • Dit onderwerp bevat 3 reacties, 4 deelnemers, en is laatst ge├╝pdatet op Geen reacties door .
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #36441
    De Loek
    Bijdrager

    Goedemiddag,

    Sinds een jaar woonachtig in een appartement onder MR1973

    Ik kan geen beheerovereenkomst vinden op het portaal van onze beheerder.
    Op mijn navraag hierover krijg ik dit antwoord:
    Ons kantoor is per 1 februari 2005 benoemd door de vergadering. Aanstelling en ontslag gebeurt in een vergadering zolang dit punt maar geagendeerd staat. Zodoende is er geen beheersovereenkomst.

    Dit komt op mij vreemd over…
    Mij is verteld dat het hebben van een getekend exemplaar een verplichting is om als beheerder te mogen optreden.
    Waar kan ik de informatie vinden over deze verplichting van het hebben van een beheerovereenkomst?

    Op het internet is over de verplichting weinig terug te vinden.

    Alvast mijn dank voor een bijdrage hierop.

    Met vriendelijke groet,
    Lucas Schansman

    #36442
    Bula
    Bijdrager

    Wat volgens mij wel een normale manier van werken is in de normale wereld is dat je een overeenkomst met elkasr aangaat op papier met daarin de voorwaarden/afspraken.
    Maarja in VvE land zijn fraudeurs en andere wazige bedrijfjes werkzaam….overigens spreek ik uit ervaring..advies……laat dit los, het kost je je hart.

    #36443
    Bob
    Bijdrager
    #36448
    Rob
    Bijdrager

    Is in jullie VvE de “beheerder” in een vergadering niet toevallig benoemd als “administrateur” ?
    “Administrateur” is in MR1973 een functie die door de vergadering benoemt en ontslagen kan worden, een “beheerder” niet.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.