Reageer op: Bestuurder/beheerder aansprakelijk stellen voor trage dienstverlening
Een extern bedrijf is zowel de beheerder als bestuurder. Twee mensen van dit bedrijf vervullen voor onze VvE de rol van technisch beheerder en de rol van accountmanager. Reparatieverzoeken e.d. moeten bewoners melden via het portaal van het bedrijf of per mail of telefonisch. De technisch beheerder geeft als excuus voor zijn niet reageren op onze meldingen over de lekkage dat hij geen mandaat heeft om te kunnen beslissen over een offerte van 6000 euro dus deed hij maar niets. Deze offerte lag er al half december 2017. Onze buurman, zelf technisch beheerder bij een ander bedrijf, is zich er begin maart 2018 mee gaan bemoeien en toen werd na enige tijd eindelijk opdracht voor reparatie van de lekkage verstrekt door de technisch beheerder. Uiteindelijk is toen 9 april 2018 de boel gerepareerd. De voorzitter van de VVE is een bewoner van het appartement waar ik woon. Daarnaast vormen 3 andere bewoners de technische commissie. Zij gaven tijdens de ALV in maart 2018 aan geen schuld aan deze situatie te hebben. Overigens was een veelgehoorde klacht tijdens de laatste ALV vergadering het slechte functioneren van de bestuurder/beheerder. Ik hoop dat het zo duidelijker is?