Hi Rob,
Wat mij betreft geen enkel probleem om bij een zogeheten “tweede vergadering” ook nieuwe agendapunten op te brengen.
Merk wel op dat de vergadering voor de “nieuwe agendapunten” een nieuwe en reguliere vergadering zal zijn, met alle regelingen en voorschriften die bij een reguliere vergadering horen, en dat het regime als voor een zogeheten “tweede vergadering” alléén geldt voor de “doorgeschoven” agendapunten uit de vorige vergadering.
Vergelijk het met het houden van twee vergaderingen op één dag. Je kunt achter elkaar een tweede vergadering houden (voor de doorgeschoven agendapunten), en aansluitend een reguliere normale vergadering met de nieuwe agendapunten. Beide vergaderingen organiseren met in acht nemen van alle formele vereisten en termijnen.
Het enige wat bij oproeping en op de agenda glashelder moet zijn is voor welke agendapunten het een reguliere vergadering is, en voor welke agendapunten een “tweede vergadering”.
Een duidelijke en heldere oproeping met dito agenda, en “klaar is Kees”.
Met vriendelijke groet, Bob